Bukefalos 28 år!

Ny hjälm..

F

Fhanny

funderar på att köpa mig en ny hjälm, har förtillfället en GPA titan. men funderar på Speed Air eller Highlite. har också kollat in Wellington Proffessional Charles Owen, den med ljusblå. vad tycker ni? vilken skulle ni väja? vad är bra/dåligt med dessa hjälmar?
 
Sv: Ny hjälm..

Min kompis har den nya GPA, som är utformad som Speeden, men ser ut nästan som den vanliga. Alltså den har den vanliga randen i mitten, och är enfärgad. Men den är i ett glanstigt plastigt material och med en kudde bak som på Speeden.
 
Sv: Ny hjälm..

En Jhon whitiker hjälm har jag´. Dem sitter jätte bra.TYCKER JAG.Men dem kostar runt 4 000:-
 
Sv: Ny hjälm..

John whitaker hjälmen kostar vell inte runt 4000:- den kostar vell bara 2 och ngt.. :confused:
 
Sv: Ny hjälm..

Jag håller med om att JW-hjälmarna är jätte sköna så jag skulle också rekommendera den men den kostar INTE 4 000 kr!!! Köpte min för 2 500!
 
Sv: Ny hjälm..

highlite hjälmen eller?

Nej, GPA Air S heter den.
airstop.jpg
 
Sv: Ny hjälm..

Har Speed Air:en o är helt förälskad i den! Man känner inte ens att man har den på sig, vilket jag tycker är underbart :love: ångrar inte ett enda dugg att jag la lite mer pengar på den istället för de andra dåvarande alternativen GPA Titan o JW!
 
Sv: Ny hjälm..

Har Speed Air:en o är helt förälskad i den! Man känner inte ens att man har den på sig, vilket jag tycker är underbart :love: ångrar inte ett enda dugg att jag la lite mer pengar på den istället för de andra dåvarande alternativen GPA Titan o JW!

i agree (; den är grymmt skön, grymmt snygg och den är perfect på alla sätt, sen att den är bland dom säkraste på marknaden är ju inte helt fel! jag hade turen och köpte min preciiiiiis före nyår innan dom steg i pris!. rekomenderas varmt:love:
 
Sv: Ny hjälm..

okej, den vanska cool. har faktiskt inte sett den nårgon gång förr.. men vad kostar den?
 
Sv: Ny hjälm..

ja tycker att JW hjälmarna är gulliga, men kan inte tänka mig att ha en själv..
 
Sv: Ny hjälm..

ja jag tycker de är skit snygga, men min kompis hjälm är typ tron har inasig, hte haft den så länge men man kan typ lyfta av "skalet" om ni fattar vad jag menar? själva alltet ha lossnat ifrån sjävla hjälmen. och det vistar ju på dålig kvalitet. men det kanske bara var just den hjälmen. (?) har era hållt i vått och torrt eller?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
547
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 427
Senast: hastflicka
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
894
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp