körkoner från hööks?

P

Provincia

Hej!
Är det någon som vet om det är bra kvalité på de som kostar 19 kr? Vill ju inte att de ska gå sönder direkt.. :smirk:
 
jag anv. dom när jag rider.. jag tror att dom håller eftersom det är halvmjuk/halvhård plast. men färgen bleks i solen!
 
Ja, det får jag hålla med om att dom bleks!!!
Men dom håller bra för dom är lite "gummiaktiga"....
 
Skulle inte kalla dem för körkoner direkt. Jag skar av toppen på dem och använder mig av golfbollar och då kan man ha dem till precision men annar så duger de bäst till ridning. Tyvärr väger de inte så mycket så har man en utebana och det blåser så flyger de iväg. Synd för annars är materialet bra.
 
Ok.. Ska ta och investera i några såna tills vidare! :) Att de bleks gör inget, med tanke på priset..19 kr tror jag att det var.. Men att de blåser iväg låter ju inte allt för kul.. :crazy:
 
Tips: hör med något grusbolag om dom har kruttrattar som du kan få, dom är i perfekt storlek och är lätta att lägga t.ex. en tennisboll på om man vill ha skojtävlingar alt. precitionsköra!
Jag "lånade" 50 st ifrån en grusgrop som legat där oanvända läääänge (var gula istället för röda på dom delarna som legat i solen) grusbolagen kan juh bara anv. varje en gång så dom är s'kert inte så dyra...

Är i "mjukplast" så man kan köra över dom med traktor utan att dom blir förstörda :D
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Acto
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
966
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
849
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp