JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Lutfi Kolgjini-tränade tvååringen Nevio tog på måndagen karriärens andra seger i tredje starten.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Stjärnhästen Barack Face är tillbaka.
På lördag startar han på V75 – sedan siktas han mot Paris.
– Planen är Prix Tenor de Baune under...
Hästnyheter
Sjuårige kallblodet har vunnit mer än hälften av sina starter, men inför söndagens uppgift var tränaren och kusken rejält pessimistisk...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson visade sylvass form när han tog hem GP-segern under Longines League of Nations-meetinget i Abu Dhabi. Men det kan...
Hästnyheter
26-åriga tyska Sophie Hinners red hem karriärens hittills största seger – och SWB-hingsten Point Break tog en fin andraplats. Petronella...
Eurovision 2025
Kultur Man kunde välja hur man ville rösta. Det var inte enbart med app, men det gick att rösta med appen. Jag provade inte att ringa, så jag...
Mabuse
1 minut sedan
Svar: 1 150
Visningar: 27 870
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Fick hem en låda från matsmart igår (borde döpa om till blandsmart haha) och trosorna från pierre robert var så sköna så la precis en...
Fjordfrälst
4 minuter sedan
Svar: 1 014
Visningar: 29 549
Allmänt
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag förstår precis känslan men skulle ändå rent så som utomstående som slipper känna försöka uppmuntra dig till att vänta. Jag började...
Alexandra_W
7 minuter sedan
Brunstproblem?
Ridning Det kan ju skilja sig otroligt mycket mellan individer. Mitt sto behöver tillskott från tidig vår till sent in på hösten. Tar jag bort...
animalasia
31 minuter sedan