W Widerberg Trådstartare 7 Okt 2006 #1 Detta är Sigge Och nu ligger han här på mitt lår och vilar så sött. Fy vad jag älskar katten redan
K kajshaa 7 Okt 2006 #3 Sv: Kolla in min nya kompanjon Vilken söööööööööööööööt Jag dööör! Jag vill också ha en till kissekatt!!
Sv: Kolla in min nya kompanjon Vilken söööööööööööööööt Jag dööör! Jag vill också ha en till kissekatt!!
M mysecretgarden 7 Okt 2006 #8 Sv: Kolla in min nya kompanjon Naaaaw Men hur kommer det sig att katter ALLTID vill ligga på tangentbordet?
Sv: Kolla in min nya kompanjon Naaaaw Men hur kommer det sig att katter ALLTID vill ligga på tangentbordet?
W Widerberg Trådstartare 7 Okt 2006 #9 Sv: Kolla in min nya kompanjon Jag fattar inte heller det, liksom, så himla skönt kan det väl ändå inte vara?
Sv: Kolla in min nya kompanjon Jag fattar inte heller det, liksom, så himla skönt kan det väl ändå inte vara?
Tviggy1081 7 Okt 2006 #11 Sv: Kolla in min nya kompanjon helt underbar!! grattis till den söta kattungen!
LadyCovergirl 7 Okt 2006 #12 Sv: Kolla in min nya kompanjon mysecretgarden skrev: Naaaaw Men hur kommer det sig att katter ALLTID vill ligga på tangentbordet? Klicka för att se mer... Katter vill synas. Många katter lägger sig också i boken/tidningen man läser. Alla mina katter har alltid lagt sig så att de syns Och ååååh, kissen är helt underbar. Jag älskar randiga missar
Sv: Kolla in min nya kompanjon mysecretgarden skrev: Naaaaw Men hur kommer det sig att katter ALLTID vill ligga på tangentbordet? Klicka för att se mer... Katter vill synas. Många katter lägger sig också i boken/tidningen man läser. Alla mina katter har alltid lagt sig så att de syns Och ååååh, kissen är helt underbar. Jag älskar randiga missar
W Widerberg Trådstartare 7 Okt 2006 #14 Sv: Kolla in min nya kompanjon Han är nästan lite farlig att titta på eller hur?
P Phorsytia 7 Okt 2006 #17 Sv: Kolla in min nya kompanjon Näääää men gu vilken underbar underbar kattunge
cili 7 Okt 2006 #19 Sv: Kolla in min nya kompanjon vilket jättehuvud mina katter börjar växa upp, dom ska ju vara sånna där små ulltussar i hela livet
Sv: Kolla in min nya kompanjon vilket jättehuvud mina katter börjar växa upp, dom ska ju vara sånna där små ulltussar i hela livet