Kolla masken?

MsSleepalot

Trådstartare
Är allt betalat och klart om jag köper en kolla masken låda? Alltså om analysen är betald så det är inga extra kostnader utöver lådan?

Sv: Kolla masken?

nix. Analysen är betald du behöver bara skicka in träcken.
Sen vet jag inte om du behöver odling beorde på vad svaren blir vet jag inte om det blir nå extra.

Allt är betalt! Men du kan välja att ta odling om det skulle finnas mask, och då tillkommer en kostnad om jag inte minns fel.

Nej, med KollaMasken sätts ingen automatisk odling, det får man kryssa för om man vill ha.

Ah, mitt misstag i sådana fall. Fast kompisen skickade in en 'kolla masken' precis när de kom, och var sen himla muttrig för det kom en 'extraräkning' eftersom de odlat, men hon kanske hade kryssat i utan att vara medveten om det då..

Liknande trådar

Kropp & Själ Och isåfall har ni koll på vad som ingår och vad ni betalar för den? Jag satt idag och jämförde gravidförsäkringar stenhårt och kom på... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 312
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 090
Senast: gullviva
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Roheryn
·
Fritid Jag känner mig synnerligen osmart just nu. Trots uppesittarkvällens kaos tänkte jag köpa mig en digital nyårslott. Jag har 150 kr i...
Svar
7
· Visningar
968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka