kolla upp en häst

I

isse

Hej,
är det någon som är medlem i srha som kan kolla upp denaa häst åt mig?
reg nr i AQHA är 2093145
Wranglers Sweet Jake.
 
Sv: kolla upp en häst

Om du vill fråga SRHA något kanske du skall kolla direkt med dom :idea:

Monke:)
 
Sv: kolla upp en häst

Jag vill veta allt.:D
Tävlingsresultat, foton mm.:)
Anledningen till att jag vill veta detta är för att en kompis kanske ska köpa honom.
 
Sv: kolla upp en häst

Vad vill du veta och varför? Vi äger nämligen hästen....

ring 073 - 763 80 82 - Anneli

Alla showrecords finns att hitta hos AQHA och NRHA likväl stamtavla

Jake är en utbildad reinghäst med fina tävlingsresultat medungdomsryttare på ryggen.
 
Sv: kolla upp en häst

Jake är valack vilket inte framgår av SVEHÄST reg.
 
Sv: kolla upp en häst

Är det inte så¨att han är tävlad massor men så mycket vinster eller meriter har han väl inte?:cool:
 
Sv: kolla upp en häst

Det beror väl på vad du jämför med - och jag tror du mycket väl vet om vilka tävlingsresultat han har.
Allt finns ju på respektive organisationers hemsidor.
 
Sv: kolla upp en häst

Ja du känner ju honom väl och kan säkert också berätta att han fått mycket bra träning hos Conny Nilsson - eller hur?
 
Sv: kolla upp en häst

Absolut, en fantastisk häst:love:...han förtjänar en minst lika fantastisk ägare...så lycka till med det.

Jag hoppas också att er andra häst repade sig efter Nationals och att hon mår bra nu!
 
Sv: kolla upp en häst

Det står hingst på alla där tyvärr, även om de är just en valack.
 
Sv: kolla upp en häst

Absolut, en fantastisk häst:love:...han förtjänar en minst lika fantastisk ägare...så lycka till med det.

Jag hoppas också att er andra häst repade sig efter Nationals och att hon mår bra nu!

Tack!
Ja det var en förskräcklig upplevelse men hon repade sig rätt bra och snabbt. Därför blev det lugn ritt i reiningen dagarna efter med en fjärde placering, men sedan skrällde hon med att få guld i pleasure /youth.
Med en bosal som inköpts en dag tidigare. Bosalen knöts av Jimmy Flores stallman från Mexico och gulliga Lena Opsahl hjälpte till med knuten på sadeln.
Helt otippat och överraskande för oss alla tog hon guld. Hästen är ju så bra, helt underbar och visar sig nu också vara versatile.
Allt gott - hälsa småttingarna och maken
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 343
Senast: Modest
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Lutten
·
Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp