Kolla vad jag sytt!!=)

MaRomer

Trådstartare
Hittade en ursöt tröja. Eller ja fiskarna på den var helt underbara!

Fick bara med en firre men e nöjd=) Knåpade ihop detta på max 30 min. Är dock ej riktigt klar ännu!

26218357.jpg

Sv: Kolla vad jag sytt!!=)

Vad häftig! Själv fick jag nåt liknande ryck när sonen var runt 5 månader, sydde om en av sambons t-shirtar till nån sorts snickarbyxor till lilleman. Blev helt förvånad att jag klarade det!

Hehe ja vår bebbe ligger än så länge tryggt i min mage=) Får se om jag får mer ryck=)

Ska sy på en kant runt halslinningen å nått knäppe i nacken oxå!

Fint, det är roligt med lite egengjorda saker till den lilla. Jag är värdelös på att sy och sticka men mamma är duktig på det. Måste visa det gulliga hon stickat.

Så underbart söt=) Jo min mamma har oxå stickat men har ej fått tröjan ännu=) Men fin e den. hihi

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 688
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 174
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka