Komma i kontakt med FB?

H2SO4

Trådstartare
Jag vill byta namn på mitt fejjan-konto (eller egentligen bara lägga till ett efternamn; jag har två efternamn, men har hittills bara använt det ena, men då många söker efter mig med det andra så vill jag ha med det också) men mina förfrågningar blir hela tiden nekade:confused:?! Det är absolut inget stötande eller konstigt namn!

Jag har försökt flera gånger, men det står bara att jag har blivit nekad till att göra nya förfrågningar i två veckor:crazy:. Nu börjar jag bli riktigt irriterad och vill komma i kontakt med någon, men kan inte hitta någonstans dit man kan vända sig? Någon som vet? Eller har någon aning om varför jag inte får lägga till mitt efternamn?

Annars lägger jag ned skiten:devil:!

Sv: Komma i kontakt med FB?

Konto|Kontoinställningar|Inställningar Där ändrar du allt som har med namn att göra och ev. lägga in alternativt namn.

Mjo, det har jag gjort, men då skickas det ju som en namnändringsförfrågan till fejjan, men den nekas hela tiden:confused:?
Det är så frustrerande, och inte kan man prata med någon heller:mad:!

Har du satt bindestreck eller nåt ? Jag tror inte dom godkänner "tecken" .

Jag har sett folk som har sitt gamla efternamn inom parentes, så det godkänner de iaf.

Nope!

Heter nu "Anna Svensson", men vill byta till "Anna Svensson Persson"

Meodeo: Har provat där också (flera gånger:(), och förklarat läget, men ingenting händer! Gjorde det nu igen iaf, så jag får väl se om någon dag.

Ahhh, jag blir tokig! Inte så mycket för att jag inte får byta namn (längre), utan mer för att jag inte kan kontakta någon!
Jag har försökt i en månad snart..

Har du provat Konto->Hjälpcenter?
Där hittade jag detta:
Jag vill ändra mitt namn.
Du kan skicka en begäran om namnändring via avsnittet "Namn" på sidan...
Du kan skicka en begäran om namnändring via avsnittet "Namn" på sidan Kontoinställningar. Du bör vara medveten om att Facebook granskar alla begäranden om namnändringar. Eftersom vi får in många begäranden kanske din begäran inte behandlas direkt.

Observera att Facebook-kontonamn måste följa följande standard för verifiering:
■Ditt fullständiga för- och efternamn måste anges. Smeknamn får anges, om de är en variation av ditt för- eller efternamn, men bara i formatet "Förnamn 'Smeknamn' Efternamn".
■Konton är bara avsedda för personlig användning. Om du representerar en kändis, ett företag eller ett varumärke skapar du en Facebook-sida. Sidor är avsedda för att representera en verklig offentlig person, artist, ett varumärke eller företag och kan bara skapas av en officiell representant för den enheten. Mer information om Facebook-sidor finns här.
■Yrkestitlar eller religiösa titlar tillåts inte i kontonamn.
■Du kan ange ditt flicknamn som ett alternativt namn på sidan Kontoinställningar. Observera att kontonamn som innehåller "var", "född" eller "före detta" inte är tillåtna.
■Konton får bara representera en person. Konton som representerar grupper, familjer eller par tillåts inte.

Facebook granskar varje begäran om namnändring innan den godkänns. Om din begäran om namnändring inte godkänns kan det bero på att våra system av misstag har förhindrat bytet. Om ditt verkliga, fullständiga för- och efternamn har avvisats kan du skicka begäran om ytterligare granskning genom att klicka här.
/help/?faq=12964

Japps! Men mina förfrågningar bara nekas och jag blir förhindrad att skicka nya förfrågningar under två veckor, eller om man testar det andra alternativet, det som stod längst ned i texten du citerade, så händer det bara ingenting. Men som jag skrev här ovan så testade jag igen idag, för typ 8:e gången:cool:, så vi får väl se om det ändrats något imorgon kanske (riiiight...)

Funderar på att bara avsluta kontot i ren protest:devil:!

Har du provat detta alternativet då?
■Du kan ange ditt flicknamn som ett alternativt namn på sidan Kontoinställningar. Observera att kontonamn som innehåller "var", "född" eller "före detta" inte är tillåtna.

Nej, det har jag ju iofs inte provat:)! Måste bara fråga innan jag testar; det blir inte sådär så att det står "Anna Svensson fd Persson" då? Har sett att det står så på vissa, men de kanske har skrivit till det där "fd" själva?

Annars kanske jag kan skriva in det som smeknamn:idea:!

But still - dumma FB som inte låter mig använda mitt eget namn som jag vill:mad:!

Nej, det har jag ju iofs inte provat:)! Måste bara fråga innan jag testar; det blir inte sådär så att det står "Anna Svensson fd Persson" då? Har sett att det står så på vissa, men de kanske har skrivit till det där "fd" själva?

Jag vet inte tyvärr... men du kan ju prova, går nog att ändra tillbaks.

Kanske är nåt tillfälligt "fel", tycker att många av mina FB vänner har klagat på att sidan fungerar dåligt en tid och har de senaste dagarna sett och fått meddelande om att det kommer göras förändringar på sidan inom en snar framtid.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 531
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 039
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Fordon Hej! Jag köpte en passat för exakt ett år sedan för 99k. Efter det har det varit än det ena än det andra, reparationer där drygt 70k...
Svar
17
· Visningar
1 378
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31