MissOnly 12 Maj 2007 #21 Sv: Kommentera mig och häst!!! tycker den ser rejält framtung ut på den bilden med ..
Behati 12 Maj 2007 #22 Sv: Kommentera mig och häst!!! LadySara skrev: slänger in en till bild på hästen.. http://img.photobucket.com/albums/v290/zofine/SarahZtravar1.jpg Klicka för att se mer... Tycker faktiskt hästen ser mer framtung ut på denna bilden än på den som visades innan
Sv: Kommentera mig och häst!!! LadySara skrev: slänger in en till bild på hästen.. http://img.photobucket.com/albums/v290/zofine/SarahZtravar1.jpg Klicka för att se mer... Tycker faktiskt hästen ser mer framtung ut på denna bilden än på den som visades innan
LadySara 13 Maj 2007 #23 Sv: Kommentera mig och häst!!! oki... konstigt... för jag har aldrig ngt i handen när jag rider henne.
Sv: Kommentera mig och häst!!! oki... konstigt... för jag har aldrig ngt i handen när jag rider henne.
M midnight surprise 13 Maj 2007 #24 Sv: Kommentera mig och häst!!! Vad är det för utrustning Sara rider Z med idag? är det hennes lr? det är väl den där hoppsadeln hon pratade om antar jag..
Sv: Kommentera mig och häst!!! Vad är det för utrustning Sara rider Z med idag? är det hennes lr? det är väl den där hoppsadeln hon pratade om antar jag..
LadySara 13 Maj 2007 #25 Sv: Kommentera mig och häst!!! va??? jag har itne godkänt ngn annan utrustning... nu blir jag lite irreterad.... vill då itne ha ngn outprovad sadel på min häst.. *mutter*
Sv: Kommentera mig och häst!!! va??? jag har itne godkänt ngn annan utrustning... nu blir jag lite irreterad.... vill då itne ha ngn outprovad sadel på min häst.. *mutter*
W wallerie 13 Maj 2007 #26 Sv: Kommentera mig och häst!!! bild ett: lyft blicken bild två: luta dig lite mer bakår så blir hästen inte så framtung söt häst!
Sv: Kommentera mig och häst!!! bild ett: lyft blicken bild två: luta dig lite mer bakår så blir hästen inte så framtung söt häst!
M midnight surprise 13 Maj 2007 #27 Sv: Kommentera mig och häst!!! wallerie skrev: söt häst! Klicka för att se mer... taaack det är LadySara's häst!
Sv: Kommentera mig och häst!!! wallerie skrev: söt häst! Klicka för att se mer... taaack det är LadySara's häst!