Kommentera som "sida" i en grupp på fb

tott

Trådstartare
Ja, konstig rubrik, jag vet.
Jag är administratör för en sida på fb. I rollen av det företaget kunde jag förut kommentera var som helst på fb. Det vara bara att byta "kommentera som tott" till "kommentera som XXX". Nu går det inte längre:( ...eller kanske det går, men jag vet inte hur man gör. Kan någon hjälpa mig?

Har samma problem.
Jag vill ju kunna kommentera/gilla inlägg som privatperson ibland men hittar ingenstans att skifta :(

Funkar inte ens på andra sidor för mig. Jävla skit! Det funkade ju för ett tag sedan och jag tyckte det vara så bra. Nu måste jag kommentera jobbsaker i mitt eget namn, och det känns inte riktigt skoj... :(

Jag har ju också kunnat kommentera som 'mig själv' på klubbens sida tidigare.
Kunnat välja mellan klubb-mig själv. Hittar inte det valet längre..

Är också administratör på vår ridklubbs facebook-sida (vi har en sida och inte en grupp). På vår sida har jag ju alltid kunnat välja. Var tvungen kolla och på andra sidor, som tex Equipage och Svenska Ridsportsförbundet, där kan jag också välja kommentera som antingen mig själv eller klubben.

Däremot kan jag bara kommentera som mig själv till mina vänner eller i grupper jag är med i, men det ser jag inte som så konstigt :-)

Ni hittar valet att välja vem ni ska kommentera som under inställningar - skribent . Dock inte om du använder Business Manager.

För att kommentera på en annan sidas inlägg eller skriva ett inlägg till dem med en annan avsändare än din personliga, så trycker du på din profilbild i det lilla formatet uppe till höger i inläggsrutan/under inläggets bild/innehåll eller vad det nu är du ska kommentera, och väljer vilken avsändare du vill ha :)

Ni hittar valet att välja vem ni ska kommentera som under inställningar - skribent . Dock inte om du använder Business Manager.

För att kommentera på en annan sidas inlägg eller skriva ett inlägg till dem med en annan avsändare än din personliga, så trycker du på din profilbild i det lilla formatet uppe till höger i inläggsrutan/under inläggets bild/innehåll eller vad det nu är du ska kommentera, och väljer vilken avsändare du vill ha :)
Nähhä :crazy: Funkar inte för mig. Inget händer numera då jag trycker på min profilbild i inläggsrutan. Förr stod det "kommentera som"...

På datorn så t ex om jag ser en bild så under bilden nere till höger precis innan kommentarena kan jag ändra om jag vill gilla/kommentera som mig själv eller som min sida:

13091750_1296407673723409_985185852_o.jpg

Dock vet jag inte riktigt hur man gör på mobilen...

Sådär ser det ut om jag är inne på en av de sidor jag är administratör till - att jag kan välja att skriva kommentar som "sidan" eller som mig själv. Skulle vilja skriva som "sidan" i en grupp, men det funkar inte. Funkade förut.

Hittar verkligen ingenstans att välja sidan eller mig själv.
Inte heller inställningar-skribent fungerar, det går helt enkelt inte att trycka där.
Nu är jag bara administratör för en sida (en av flera personer) men kan aldrig kommentera privat så jag uppfattas väl oerhört ointresserad av det som händer :angel:

På datorn så t ex om jag ser en bild så under bilden nere till höger precis innan kommentarena kan jag ändra om jag vill gilla/kommentera som mig själv eller som min sida:

13091750_1296407673723409_985185852_o.jpg

Dock vet jag inte riktigt hur man gör på mobilen...

Ja det där fungerar på andra sidor men inte i grupper. Då måste jag logga ut min privata facebook och logga in som " föreningens sida" för att kommentera.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 323
Senast: Tantan
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 797
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 375
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka