Kommer helt plötsligt inte in på Word online

Kristall10

Trådstartare
Ja som rubriken lyder så kommer jag nu helt plötsligt inte in på Word online. Använder det för grupparbeten och har funkat toppen under de snart två år som jag gått utbildningen. Men så helt plötsligt när jag skulle öppna dokumentet för ett par dagar sedan så fungerar det inte. Andra funktioner i Office onlinepaketet funkar och alla andra internetsidor.
Kommer in på Word online från en annan dator men inte från min. Har provat att frigöra utrymme men jag kan inte tänka mig att det är problemet då allt annat funkar.
Har mailat universitetets support men eftersom att det är påsk så har jag inte fått svar ännu.
Arbetet ska vara klart efter påsk så det känns lite panikartat...! 😳
Någon som har någon idé om vad som är fel?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver tips och råd hur jag ska göra med min dator. För några dagar sedan "kraschade" min hårddisk. Jag kommer in på datorn men...
Svar
16
· Visningar
1 119
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Det är något mystiskt fel på min dator. Vissa dagar funkar surfandet bra men andra dagar (som idag) kommer jag bara in på vissa sidor...
Svar
5
· Visningar
1 662
C
IT & mobiler Sitter vid mina föräldrars dator och jobbar litegrann. Eller, jobbar och jobbar... :). Nåja, skriver en massa i Word iaf. Är uppe i 27...
Svar
4
· Visningar
1 192
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp