Kommer inte in på facebook

Flixon

Trådstartare
När jag försöker gå in på facebook kommer det bara upp "Serverfel", och så står det att ett fel uppstod bla bla, "sidan kan ligga nere för underhåll eller vara felkonfigurerad". Men jag kommer in från min mobil utan problem, samt från den andra datorn vi har här hemma.

Vad kan detta bero på? Och hur tusan kan jag fixa det? :confused:

(Surfar i Chrome)

Sv: Kommer inte in på facebook

Fejsbok är för amatörer! Se det som ett tecken på att du borde göra något bättre av din tid.

Har du rensat historiken?

Kollat i inställningar så du inte råkat blockera Fb?

Inställningarna är kollade, men sambon provade rensa historiken och det verkar ha fungerat! :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 887
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Det är ju via den man kommer till bl.a. att anmäla problem men eftersom den inte funkar kan jag ju inte anmäla felet … Det är knappen...
Svar
2
· Visningar
417
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka