JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kommunens besked om Bullersta: Vi kommer att stötta ridskolan
Moderator
Hästnyheter
Nu riktar den före detta stall- och ridskolechefen Johanna Frieberg svidande kritik mot projekteringen av Nyköpings nya...
Hästnyheter
På Vilsta ridskola i Eskilstuna träffas varje vecka en grupp med funktionsnedsättning för att lära sig rida. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Uppsala ponnyklubb vill bygga ut och renovera. Men de tycker att Uppsala kommun missgynnar dem, något ansvarigt kommunalråd håller med...
Hästnyheter
Drygt ett år sedan Nyköpings Ridsällskap på Bullersta gick i konkurs, så har Nyköpings kommun förslag på var en kommunalt finansierad...
Koppjärn, hur vet man vilket man ska ha?
Utrustning Ok, det verkar vara en äldre modell och jag hittar inte när jag söker på koppjärn till den. Problemet med Knights/Lippo/PDS/Pessoa är...
Oknytt
50 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Väderprognosen för imorgon 🙄. Vilken tid tror ni jag startar? Naturligtvis dressyren vid 13 och tekniken vid 14ish. Förra året red vi i...
Fiorano
Idag kl 06:42
Svar: 709
Visningar: 62 366
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Vad menar du ska ingå i en vetcheck i jämförelse med att beställa en besiktining?
Besiktningar finns ju många nivåer och de anpassas ju...
Cattis_E
Idag kl 06:18
Svar: 13
Visningar: 751
Vård