Konditionsträning trots hälsporre

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 271
P

prallan

Är det någon som har tips på hur jag kan utföra lättare konditionsträning, typ power walks fast jag har hälsporre? Det gör alltså ont i hälen att gå länge/jogga :cry:

Tänk så enkelt det kan vara, bara man tänker lite :o

Jag tycker det är underbart att cykla, tyvärr måste jag köra iväg med cykeln för att få vettig (inte livsfarlig) cykelmöjlighet.

Bästa var att kunna cykla till jobb och träning, färdiguppvärmd och -motionerad med hjälp av transportsträckan.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
542
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
395
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck