M

Marius

Har ni något tips vars man kan köpa bra koner stora som små än dom som finns i h**ks?

Har ingen aning om den här tråden hamnade rätt :cool:

/M

Sv: Koner?!

Leksaksaffärer?

Nej, jag vet inte men undrar själv.
Tror tråden är fel, kanske Utrustning?

Tress sport & lek www.tress.com

I den katalog jag har från 2005 kostar 23 cm 20,- 37 cm 35,- plus moms t.ex.

Har ingen aning om vad de kostar idag och inte heller vad de kostar hos H**ks. Men kanske ett humm för dig ;)

Tips är att kolla leverantörer som säljer sport och lekutrustning, eller fråga en gymnastiklärare på en skola nära dig om du kan få köpa deras begagnade.

Ett inte så vackert men praktiskt alternativ är gamla saftdunkar med lite vatten i för stadighetens skull. De är typ gratis!

Senast ändrad av en moderator:

Har ni något tips vars man kan köpa bra koner stora som små än dom som finns i h**ks?

Jag köpte 4 st koner, ca 20 cm höga, på leksaksaffären (Leklust) för 40:-. Sedan finns det på Nordpost (45 och 100 cm höga).

okej tack! :) dom i hööks kostar 25kr st har ja för mig? Jag köpte därifrån och dom funkade super då de inte blåste. Skullebehöva lite tyngre eller sånna låga. De blir rätt dyrt i längden om man ska ha många koner fårn hööks.

Kom precis hem från Ullared och där fanns både de jättesmå i fyrpack (såg inte priset) och de ngt större (ca 35 höga) för ca 10 kr/st.

Ja ullared ja. Får prata med grannen så kanske hon kan fixa till sommaren. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 853
Senast: ako
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 683
Senast: 13579vas
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 557
Senast: Sel
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 311
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka