Konfirmation till häst

Sv: Konfirmation till häst

Det vore en lättnad om man visste att man fick ta hästen med sig in i himlen. Fast med det tänkter jag ju ett steg längre, jag vill nämligen kremera alla mina djur och sen begravas ihop med dom så att vi alltid kan vara tillsammans, även i livet efter detta där vi förhoppningsvis aldrig behöver skiljas åt igen.

Någon som vet om det idag är möjligt att begravas ihop med sina djur på en svensk kyrkogård? Typ som en familjegrav fast det blir bara jag, min sambo och våra djur. (vi är unga än så ingen fara så)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 739
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 682
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 925
Senast: tanten
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp