Konfirmation??

millen

Trådstartare
Jag ska på min kusins konfirmation om några veckor, men har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig! Vill ju inte vara varken över- eller underklädd, men vad har man egentligen på sig? Jag konfirmerade mig för 5-6 år sedan, och vet ju bara vad jag hade på mig :o är det någon som har några tips?:)
 
Något somrigt och mellanfint tycker jag passar bra till konfirmation. En sommarklänning eller byxor och en blus bara. Det behöver inte vara så väldigt uppklätt alls.
Det var det jag tänkte med, men blir så nojig att jag ska komma helt fel klädd :D men bra då att det är ungefär som jag tänkte :up::up:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 954
Skola & Jobb Ska på intervju imorgon på ett ställe som jag tidigare har jobbat på via ett bemanningsföretag. Bara 2 veckor vid två olika tillfällen...
Svar
9
· Visningar
619
Senast: alazzi
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
323
Senast: VLMF
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 454

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp