Konfirmation??

millen

Trådstartare
Jag ska på min kusins konfirmation om några veckor, men har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig! Vill ju inte vara varken över- eller underklädd, men vad har man egentligen på sig? Jag konfirmerade mig för 5-6 år sedan, och vet ju bara vad jag hade på mig :o är det någon som har några tips?:)

Något somrigt och mellanfint tycker jag passar bra till konfirmation. En sommarklänning eller byxor och en blus bara. Det behöver inte vara så väldigt uppklätt alls.
Det var det jag tänkte med, men blir så nojig att jag ska komma helt fel klädd :D men bra då att det är ungefär som jag tänkte :up::up:

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
894
Senast: Krystalline
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Sååå … har fått det en gång tidigare via regionen men nu kräver de att man tar antihormoner först. En av dem får inte tas av kvinnor...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka