Konstig fråga!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare EvelinaSkoldenborg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 929
E

EvelinaSkoldenborg

Jag vill ha ett beiget hopp schabrak. Någon som vet någon internet sida? Har letat o letat men hittar ej.

:)

Sv: Konstig fråga!

Finns hur många som helst. Schockemöhle har fina schbrak om inte är så dyra men prisvärda. BR har beiga schabrak som är fina och billiga.

Du kan ju specialbeställa från MIas eller Equalityline om du vill ha en särskild färg på kantband och passpoal.

Equiline har väl beiga tror jag. BR har också vet jag fast med brun kant då! Men Equiline har garanterat, ring och hör med nån återförsäljare..

Lami-cell har superfina och jättejättemånga olika modeller :)

Liknande trådar

Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
356
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 529
Senast: Edla
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 668
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka