Konstiga drömmar

Men fy 😖 😂

Jag drömmer oftast att nÄgon stÄr och skriker att jag mÄste komma, men jag kan inte röra mig. Eller att nÄgon sitter pÄ mig sÄ att jag inte kan andas. Mamma drömmer oftast att nÄgon eller nÄgra Àr i rummet eller försöker ta sig in och hon försöker tÀnda lampan men hon kan inte röra sig.

Fy, brukar ocksÄ ha sÄdana drömmar. VÀrsta gÄngen var nÀr jag drömde om att nÄgon okÀnd kröp upp i sÀngen. Givetvis började jag skrika som fan och skrÀmde skiten ur sambon intill. Dum som han var sÄ tog han tag i mig, precis som mardrömsfiguren, om axlarna... vilket fick mig att skrika Ànnu högre och gÀllare tills jag vaknade.
Har Àven varit med om att nÄgon har stÄtt vid kanten av sÀngen och stirrat pÄ mig. En gÄng lyckades jag sÀtta mig upp och stirrade tillbaka, mÄste varit enda gÄngen jag inte varit paralyserad. Den natten vaknade sambon av att jag satt upp och stirrade ut i tomma intet. Han lyckades försiktigt fÄ mig att lÀgga mig ner igen och sova... men det var svÄrt och jag var skeptisk.
 
NÀr jag var liten drömde jag en lÄng period att jag blev jagad av ett lejon. En lejonhona, den hade inte en sÄdan dÀr fluffig pÀls/man runt halsen minns jag. Helt otroligt att jag fortfarande har sÄ klara minnen av en dröm jag drömde nÀr jag var under 10 Är gammal, men jag minns hur jag sprang och den efter, hur jag gömde mig under ett trÀd som fallit och att den smög omkring och att jag fick springa i vÀg och att jag vaknade preciiiiis nÀr den slet tag i mig med tassarna och slÀngde sin mun över mig. Jag minns rÀdslan, och hur hjÀrtat slog nÀr jag satt under trÀdet. Och hur jag skrek och dÀrmed vÀckte mig nÀr lejonet tog mig.
Tror den drömmen Àr anledningen till att jag inte tycker om katter. Katter Àr fula och dumma djur Àr min Äsikt, men jag Àr dock inte rÀdd för dem. Tycker bara inte om dem alls.

Det var den drömmen som oftast fick mig att gÄ in till mina förÀldrar pÄ nÀtterna.
 
NĂ„gon som lider av sömnparalyser? BĂ„de jag, min mamma och min syster har i perioder. Mamma har vĂ€rst. Flera gĂ„nger i veckan har hon riktiga skrĂ€ckfilmsmardrömmar dĂ€r hon Ă€r fast mellan dröm och verklighet. Jag brukar fĂ„ paralyser nĂ€r jag sovit dĂ„ligt en period, och oftast kommer de om jag gĂ„r och lĂ€gger mig pĂ„ dagen dĂ„. Syrran trodde ett tag att hon pĂ„ riktigt hade spöken hemma. Hon hörde folk prata, nĂ„gon viskade i hennes öra osv 😖 Men vi kom fram till att hon ocksĂ„ har sömnparalyser. Sjukt obehagligt fenomen.
Jag brukade fĂ„ dem ofta, men alltid i sovrummet vilket har resulterat i att jag numera sover till 99% i soffan. 😅 Jag fĂ„r inte halllucinationer sĂ€rskilt ofta, men jag hör saker, och dĂ„ alltid frĂ„n hallen eller rummet intill. Ibland en gnĂ€llande hund eller nĂ„got annat som gör att jag desperat vill gĂ„ upp och titta, men dĂ„ kan jag givetvis inte röra mig. Ett enormt Ă„ngestpĂ„slag. LĂ€rde mig efter ett tag att fokusera pĂ„ en hund i taget, dĂ„ de alltid lĂ„g bredvid mig. Fanns de dĂ€r kunde de ju inte vara i köket och grĂ„ta liksom.
 
Jag drömmer ofta och mycket och ibland helt vrickat. Ofta drömmer jag hela historier med början - mitt - slut och ibland upprepas samma dröm flera nÀtter i rad (haha- jag vet att zombiesarna inte kommer att ta mig eftersom de inte gjorde det igÄr!)

Jag har drömt att jag startade i ÄrgÄnschampionaten i Falsterbo. Bara det att det 1, var jaktstart (man var alltsÄ 3 ekipage pÄ banan samtidigt i olika delar av programmet), 2, banan var inte mÀrkt utan hur vÀl man höll sig till 20*60m rÀknades in i resultatet. Jag kom pÄ 2a plats (73.2%) och fick en gul! rosett (var tvungen att kontakta överdomaren) och en fjÀrrstyrd helikopter som nÀstan var stor nog att sitta i.

Jag har drömt att jag var en del av en hemlig 'task force' som flög stridsflygplan. Ihop med klasskamrater frÄn grundskolan sÄ slogs vi mot all vÀrldens ondska. Bara det att det fanns tvÄ svagheter i planen; 1, de kunde endast startas frÄn trappor och 2, man 'vÀxlade' med ett hagelgevÀr.

Jag har drömt att jag var en bevingad humanoid manlig varelse i en stad högt upp i bergen, man kunde se molnen nedanför fönstren. Av nÄn anledningen föddes jag med mörka vingar istÀllet för ljusa sÄ jag sÄg som sÀmre och anvÀndes mest som en slav av de andra. Men det spelade ingen roll, för nÀr jag lÄg och frös i ett ensamt litet rum sÄ kom min Àlskare in genom fönstret/dörren och bara att se deras siluett mot ljuset utanför ingÄngen fyllde hela mitt hjÀrta med en kÀrlek som var sÄ stark - och jag vaknade och kÀnde mig helt konstig hela dagen efter den...
 
SjÀlv besteg jag Mount Everest för nÄgra nÀtter sen. Balanserade pÄ nÄgon hal klippa och hög tag i nÀrmaste person och sa slÀpp inte mig för dÄ ramlar jag ner frÄn berget. Enligt min stackars sambo dÄ som jag vÀckte nÀr jag högg tag i honom:angel:

Jag har ocksÄ drivit en intergalaktisk flyttfirma dÀr vi teleporterade de möbler och lÄdor som skulle flyttas. Det var vÀldigt praktiskt lite synd att det inte gÄr att göra i verkligheten. :D
 
Minns att jag som liten hade Äterkommande drömmar att jag föll. Ofta att jag var i ett hus pÄ omrÄdet vi bodde i, i en lÀgenhet högst upp, och var tvungen att hoppa pga brand eller liknande. Vaknade alltid precis innan jag slog i marken. Minns ilningen i magen nÀr jag föll.
 
Minns att jag som liten hade Äterkommande drömmar att jag föll. Ofta att jag var i ett hus pÄ omrÄdet vi bodde i, i en lÀgenhet högst upp, och var tvungen att hoppa pga brand eller liknande. Vaknade alltid precis innan jag slog i marken. Minns ilningen i magen nÀr jag föll.
Åh jag drömde liknande ! Men ocksĂ„ att huset rasade. Om jag inte vaknade av fallet sĂ„ var jag i mina drömmar sĂ„ klipsk att jag följde med ner men gjorde ett litet skutt precis nĂ€r huset landade pĂ„ marken, sĂ„ jag klarade mig alltid. Listigt 😂
 
Det hÀr Àr ett mÀrkligt fenomen, skulle vara spÀnnande om det Àr nÄgon som upplevt liknande.

Jag har en solklar Ängestdröm som jag alltid minns vÀldigt detaljrikt nÀr jag vaknar. NÀr saker gÄr fel i livet och jag kÀnner mig otillrÀcklig etc etc har jag en Äterkommande dröm om ormar och andra djur som jag har i terrarier - oftast nere i kÀllaren i mitt barndomsrum. Jag har bland annat en orm med tvÄ huvuden dÀr, en vattenagam och nÄgra andra varianter som egentligen inte finns... under drömmens gÄng hittar jag för det mesta fler och fler ormar i de olika terrarierna och oftast försöker de Àta upp varandra. Jag flyttar desperat isÀr dem, men det Àr liksom aldrig tillrÀckligt mycket plats.
SÄ lÄngt Àr ju allt rÀtt solklart symboliskt egentligen... MEN! HÀr kommer det mÀrkliga. Om jag inte har den hÀr drömmen pÄ lÀnge och sedan Äterbesöker den Àr det som om jag fysiskt varit ivÀg. Ibland har flera av djuren dött, en del Àr magra och elÀndiga och andra har rymt precis som om allt fortsatt i realtid nÀr jag inte varit dÀr. Jag mÄr alltid lite dÄligt och har fullt sjÄ med att "komma ikapp" igen.
Det mÄ lÄta flummigt och knÀppt, men det Àr som nÄgon slags avart av en "lucid dream". Jag Àr halvt medveten om att det Àr en dröm under tiden tror jag... eller vet i alla fall sÄ snart jag vaknar vad det handlat om. KÀnner igen hela scenen och kan oftast följa historiken för varje djur. Ormen med tvÄ huvuden till exempel, hon har varit med ett tag.
 
Usch. Har lÀst att det Àr de vanligaste sömnparalyserna, att man hör ett skrikande ljud och att det kÀnns som att nÄgon sitter pÄ en. Kallades nÄgonting förr som jag inte minns nu.

Har dessa, det Àr inte roligt..

Men nÀr jag inte har sömnparalyser drömmer jag hemskt vilt. Senast en nap tidigare idag att jag var i Visby och blev jagad av en man med en orm som Àtit en padda och jag skulle gömma mig, sprang in i massa hus och insÄg att jag mÄste gömma mig lÀnge sÄ jag fÄr börja arbeta som hushÄllerska och byta namn till Jasmina nÄgra Är. Kom Àven pÄ att jag har man och Àr med barn men fÄr vÀl gÄ under jorden och föda barnet hÀr och Äterförenas med min man i framtiden.

FrĂ„ga inte ens, har ingen aning đŸ€·â€â™€ïž 😅
 
Det hÀr Àr ett mÀrkligt fenomen, skulle vara spÀnnande om det Àr nÄgon som upplevt liknande.

Jag har en solklar Ängestdröm som jag alltid minns vÀldigt detaljrikt nÀr jag vaknar. NÀr saker gÄr fel i livet och jag kÀnner mig otillrÀcklig etc etc har jag en Äterkommande dröm om ormar och andra djur som jag har i terrarier - oftast nere i kÀllaren i mitt barndomsrum. Jag har bland annat en orm med tvÄ huvuden dÀr, en vattenagam och nÄgra andra varianter som egentligen inte finns... under drömmens gÄng hittar jag för det mesta fler och fler ormar i de olika terrarierna och oftast försöker de Àta upp varandra. Jag flyttar desperat isÀr dem, men det Àr liksom aldrig tillrÀckligt mycket plats.
SÄ lÄngt Àr ju allt rÀtt solklart symboliskt egentligen... MEN! HÀr kommer det mÀrkliga. Om jag inte har den hÀr drömmen pÄ lÀnge och sedan Äterbesöker den Àr det som om jag fysiskt varit ivÀg. Ibland har flera av djuren dött, en del Àr magra och elÀndiga och andra har rymt precis som om allt fortsatt i realtid nÀr jag inte varit dÀr. Jag mÄr alltid lite dÄligt och har fullt sjÄ med att "komma ikapp" igen.
Det mÄ lÄta flummigt och knÀppt, men det Àr som nÄgon slags avart av en "lucid dream". Jag Àr halvt medveten om att det Àr en dröm under tiden tror jag... eller vet i alla fall sÄ snart jag vaknar vad det handlat om. KÀnner igen hela scenen och kan oftast följa historiken för varje djur. Ormen med tvÄ huvuden till exempel, hon har varit med ett tag.

Har hört att detta Ă€r ganska vanligt. NĂ€r jag var yngre sĂ„ hade jag ofta drömmar om djur som jag ”glömt bort” och sen nĂ€r jag vĂ€l hittar dem eller Ă„ker till dem igen sĂ„ Ă€r de döda sedan lĂ€nge eller gravt vanvĂ„rdade och undernĂ€rda. Jag tror det Ă€r nĂ„gon form av stressdröm, och lĂ„ter som att din kan vara pĂ„ samma tema?
 
Har hört att detta Ă€r ganska vanligt. NĂ€r jag var yngre sĂ„ hade jag ofta drömmar om djur som jag ”glömt bort” och sen nĂ€r jag vĂ€l hittar dem eller Ă„ker till dem igen sĂ„ Ă€r de döda sedan lĂ€nge eller gravt vanvĂ„rdade och undernĂ€rda. Jag tror det Ă€r nĂ„gon form av stressdröm, och lĂ„ter som att din kan vara pĂ„ samma tema?
Det har jag med drömt, rÀtt nyligen om min sedan 6 Är tillbaka döda hÀst. Att hon inte alls var död utan jag hade bara glömt bort henne. :cry:
 
Det har jag med drömt, rÀtt nyligen om min sedan 6 Är tillbaka döda hÀst. Att hon inte alls var död utan jag hade bara glömt bort henne. :cry:

Den drömmen har jag ocksÄ haft, till och frÄn :( Senaste gÄngen var ett par Är sedan... hÀsten togs bort -96. Konstigt nog Àr det alltid min andra (och sista hÀst), aldrig den första.
 
I natt drömde jag att jag gick en lÄngpromenad i nÄgon skÀrgÄrdsliknande miljö. Var ett promenadstrÄk mellan flera öar och över klippor.

Efter ett tag kom jag fram till en stor faluröd trÀbyggnad fylld med folk
I byggnaden fanns flera Änglok och en tÄgrÀls.
Ett av Ängloken skulle precis Äka ivÀg nÀr jag kom fram, sÄ det startades upp och for ivÀg likt en bergodalbana i en skruv kring byggnaden och sen ut genom en port.

NÄgon gÄng dÀrefter mötte jag upp pappa som undrade hur lÄngt jag gÄtt? Tog fram en karta och visade var jag började promenaden och ska enligt den gÄtt flera mil. Jag hade kunnat svÀngt vid nÄgot tillfÀlle och dÄ kommit pÄ en genvÀg som ledde direkt hem.

Senare kom jag fram till en liten sommarstuga som var byggt pÄ pelare, i en skogsslÀnt fylld med tallar och som slutade vid en sjö/hav.

I stugan var pappa igen. Han var pÄvÀg att köpa den eller nyss köpt och det hade uppstÄtt problem. SÄ han var dÀr med sÀljarna och diskutera hur dom skulle göra, dÄ det inte fanns nÄgot verifikationsnummer pÄ toaletten sÄ gick inte att fÄ ett byggtillstÄnd pÄ den och göra den laglig.
Toaletten och badkar mm var förövrigt placerad i ett hörn i vardagsrummet? :confused:

Efter ett tag kom det fler och fler personer dit och stugan började fÄ snevikt. Tillslut snurrade den hejvilt och jag fick panik och kastade mig ut genom dörröppningen.

Stugan Äkte ned frÄn pelarna och nedför slÀnten. Ingen blev skadad.

Jag gick nedför slÀnten till en badbrygga. DÀr var pappa och pratade med sÀljarna igen. Nu var toaletten inget problem, dÄ bara pelarna stod kvar pÄ platsen och resten av stugan lÄg i en hög pÄ marken.

Pappa lovade att han skulle göra si och sÄ. Antar dom var överens till slut och köpet gick igenom. :up:

NÀr jag stod dÀr vid badbryggan kom det en mindre, rosa haj simmandes.

Och dÀr blev jag vÀckt av alarmet. SÄ hoppas jag fick skjuts hem igen och slapp gÄ hela vÀgen tillbaka.
 
Jag Ă€lskar att höra om folks drömmar om de berĂ€ttar om dem pĂ„ ett bra sĂ€tt! Har en kollega som drömmer sĂ„ fantastiska drömmar att jag brukar Ă„terberĂ€tta dem för andra 😅. Kanske för att jag ofta Ă€r med och beter mig oresonligt.

Innan jag fick barn drömde jag ofta att jag födde barn och glömde dem pÄ olika stÀllen. En gÄng hade jag varit i ett köpcentrum och nÀr jag kom hem insÄg jag att jag glömt barnet, Äkte tillbaka och letade överallt, tillslut hittade jag bebisen under en soffa. En annan gÄng, för flera Är sedan, drömde jag att jag fick tvillingar och att jag inte fattade hur jag skulle kunna fÄ med mig bÄda nÀr jag skulle gÄ, sÄ jag tog en papperskasse och staplade dem pÄ varandra dÀr i och vandrade ivÀg. Tyckte sjÀlv att jag var sÄ himla smart!
 
Jag Àr lÀrare och har sÄledes sommarlov nu, efter det mest krÀvande lÀsÄret nÄgonsin.

Drömde förra veckan att semestern var slut och att det var dags att börja jobba igen pĂ„ mĂ„ndag, alltsĂ„ bara nĂ„gra dagar senare. Vilken panik! Det har ju bara gĂ„tt nĂ„gra veckor
 jag har ju inte hunnit göra nĂ„gonting av det jag planerat
 vart tog tiden vĂ€gen? Jag har ju inte hunnit vila nĂ„gonting!
Vaknade helt matt och ledsen och var tvungen att kolla dagens datum det första jag gjorde. Nog för att det brukar gÄ nÄgra veckor innan man kan slÀppa alla jobb-tankar, men efter det hÀr Äret Àr behovet av ÄterhÀmtning extremt stort.

En annan dröm nyligen Àr att det kom nÄgra mÀn till skolan jag jobbade pÄ (fast det var en annan skola i drömmen) och frÄgade efter mig, jag var tvungen att fly och gömma mig. Lite Handmaids tale-likt. Gick förstÄs extremt segt att springa, bÄde sirap i benen och stark motvind typ. Men tror jag lyckades gömma mig.
Tror jag Àr lite stressad

 
Jag tittar inte mycket pÄ skrÀckisar i dag men sÄg lite nÀr jag var yngre. Kanske Àr det det som gör att jag numera inte har lika mycket mardrömmar som förut. NÀr jag började titta pÄ The Walking Dead sÄ drömde jag givetvis om zombisarna, det var givet! Oftast har de dock handlat om att jag varit i mitt hus och de utanför och försökt ta sig in. I en dröm lyckades jag klÀttra upp pÄ taket pÄ huset, men glömde hundarna sÄ de sprang runt i huset och skÀllde pÄ zombisarna som tog sig in, vaknade innan nÄgot hemskt hÀnde.

En annan gammal dröm jag minns Àr om min fina dobermann Enya. Hur hon sprang i vÀg pÄ Äkern efter nÄgra tjuvar, pÄ nÄgot vis i drömmen var det som att hon dog i och med att hon sprang i vÀg. Det var underförstÄtt, och jag ropade och ropade efter henne medan tÄrarna rann helt hysteriskt. Vaknade av att jag grÀt och att jag ropat pÄ henne.

Minns en dröm jag drömde nĂ€r jag sov pĂ„ hotell för ett tag sedan. Blev jagad av en man, ett jĂ€kla springande för att komma ifrĂ„n honom, gömde mig i ett hus efter att ha sprungit ett tag. PĂ„ nĂ„got vis visste jag att det var grannen och han gormade och höll lĂ„da för att jag skulle öppna. Och sĂ„ knackade han pĂ„ dörren helt normalt. Och jag ÖPPNADE!!!! Och vaknade dĂ„, med vĂ€rldens huvudvĂ€rk, fy satan!

Mina drömmar Àr ibland lika korkade som de dÀr dÄliga skrÀckisarna dÀr mördaren befinner sig i ett hus och offret försiktig smyger in och ropar
"HallĂ„...? Är det nĂ„gon dĂ€r?"
som om han skulle svara
"Ja, jag Àr i köket med kniven jag ska döda dig med, du, det Àr ok att jag tar ditt sista Àgg va?"

:angel: :rolleyes:
 
Det hÀr Àr ett mÀrkligt fenomen, skulle vara spÀnnande om det Àr nÄgon som upplevt liknande.

Jag har en solklar Ängestdröm som jag alltid minns vÀldigt detaljrikt nÀr jag vaknar. NÀr saker gÄr fel i livet och jag kÀnner mig otillrÀcklig etc etc har jag en Äterkommande dröm om ormar och andra djur som jag har i terrarier - oftast nere i kÀllaren i mitt barndomsrum. Jag har bland annat en orm med tvÄ huvuden dÀr, en vattenagam och nÄgra andra varianter som egentligen inte finns... under drömmens gÄng hittar jag för det mesta fler och fler ormar i de olika terrarierna och oftast försöker de Àta upp varandra. Jag flyttar desperat isÀr dem, men det Àr liksom aldrig tillrÀckligt mycket plats.
SÄ lÄngt Àr ju allt rÀtt solklart symboliskt egentligen... MEN! HÀr kommer det mÀrkliga. Om jag inte har den hÀr drömmen pÄ lÀnge och sedan Äterbesöker den Àr det som om jag fysiskt varit ivÀg. Ibland har flera av djuren dött, en del Àr magra och elÀndiga och andra har rymt precis som om allt fortsatt i realtid nÀr jag inte varit dÀr. Jag mÄr alltid lite dÄligt och har fullt sjÄ med att "komma ikapp" igen.
Det mÄ lÄta flummigt och knÀppt, men det Àr som nÄgon slags avart av en "lucid dream". Jag Àr halvt medveten om att det Àr en dröm under tiden tror jag... eller vet i alla fall sÄ snart jag vaknar vad det handlat om. KÀnner igen hela scenen och kan oftast följa historiken för varje djur. Ormen med tvÄ huvuden till exempel, hon har varit med ett tag.


Jag drömmer drömmar stÀndigt om min Àlska hÀst som dog 2009. Att jag bara glömt bort honom en dag och en i stallet helt sonika tog över, att jag blev lurad av veterinÀren som i smyg sÄlde honom (jobbade pÄ annan ort och hade fodervÀrd dÄ jag inte kunde vara med vid avlivning och de andra lÀmnade utan att se sjÀlva avlivningen).

Detta kommer sÄ fort jag fÄr Ängest, tror det har med att jag hatar mig sjÀlv för att jag flyttade och inte rehabbade sjÀlv utan lÀmnade över ansvaret. Och att det gick sÄ fort, hela alltihop Àr en soppa.

Drömmer detta Àven alltid samma natt som jag fick beskedet av mamma om att de tvingats avliva honom utan att jag ens reflekterar över vilken dag det Àr, vad Àr det för datum idag tex?
 
Jag var pÄ fest inatt. PÄ en fantastisk gÄrd med ett makalöst vackert, stort gammalt hus. God mat och dryck serverades, med trevligt umgÀnge. Fram pÄ smÄtimmarna blev det nattligt bad i nÀrliggande sjön tillsammans med allas hundar, mycket trevligt.

Under en rundvandring pĂ„ gĂ„rden och i huset tillsammans med en nĂ„got överförfriskad Ă€gare möttes jag av en annan sida. Vi gick uppför smĂ„ trappor och kikade in i vinklar och vrĂ„r och det blev uppenbart att allt inte stod rĂ€tt till. Huset var förfallet och vinstockar utanför huset hade vuxit in i rummen. (Smaken pĂ„ druvorna var inte nĂ„t vidare kan jag meddela). Ägaren berĂ€ttade att ekonomin hade kraschat och att de skulle tvingas sĂ€lja sin gĂ„rd som varit i slĂ€kten i generationer. De tusen (!) hĂ€starna skulle inkvarteras hos en slĂ€kting.

NÀr vi kom ner till matsalen igen var det fullt slagsmÄl. Det hade visat sig att en manlig gÀst hade monterat en kamera i ett badrum och filmat besökarna. Tallrikar flög över bordet och svordomarna haglade.

En skulle kunna göra en film av det hĂ€r. :D Är sĂ„ fascinerad av gamla hus och olika mĂ€nniskoöden.
 
Jag var pÄ fest inatt. PÄ en fantastisk gÄrd med ett makalöst vackert, stort gammalt hus. God mat och dryck serverades, med trevligt umgÀnge. Fram pÄ smÄtimmarna blev det nattligt bad i nÀrliggande sjön tillsammans med allas hundar, mycket trevligt.

Under en rundvandring pĂ„ gĂ„rden och i huset tillsammans med en nĂ„got överförfriskad Ă€gare möttes jag av en annan sida. Vi gick uppför smĂ„ trappor och kikade in i vinklar och vrĂ„r och det blev uppenbart att allt inte stod rĂ€tt till. Huset var förfallet och vinstockar utanför huset hade vuxit in i rummen. (Smaken pĂ„ druvorna var inte nĂ„t vidare kan jag meddela). Ägaren berĂ€ttade att ekonomin hade kraschat och att de skulle tvingas sĂ€lja sin gĂ„rd som varit i slĂ€kten i generationer. De tusen (!) hĂ€starna skulle inkvarteras hos en slĂ€kting.

NÀr vi kom ner till matsalen igen var det fullt slagsmÄl. Det hade visat sig att en manlig gÀst hade monterat en kamera i ett badrum och filmat besökarna. Tallrikar flög över bordet och svordomarna haglade.

En skulle kunna göra en film av det hĂ€r. :D Är sĂ„ fascinerad av gamla hus och olika mĂ€nniskoöden.
Det lÄter typ som en Guillermo del Toro film!
 

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Jag kommer ofta ihÄg vad jag har drömt, bÄde detaljer om vad som hÀnder, tankar och kÀnslor jag har under tiden jag drömmer. Men, de...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Voeux
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp