Konstläderridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Daidalos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 063
OK. Men jag undrar mer hur bra de är för skänkling och så.

De stövlarna jag har haft har varit jättebra hade mitt första par i fem år har precis köpt ett par nya... Jag tycker att det blir rätt så stadigt med konstläderstövel. Dessutom är dom ju mycket billigare äna riktiga läderstövlar. Helt klart värda pengarna. :bump:

Efter att ha ridit i läderstövlar (och shortchaps) i cirka tolv år skulle jag aldrig köpa ett par stövlar i konstläder!!! Det dög väl bra när man red på ridskola... Nä då skulle jag hellre satsa på ett par bra shortchaps om jag var du.

För skänkeln så är konstläderstövlar inte sämre än några andra ridstövlar.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 942
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 616
Senast: Sel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 350
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka