Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker ni om att sitta i kontorslanskap?
Bra dåligt?
Ca 100 människor i samma rum utan avgränsningar?
Jag har suttit i landskap för många år sedan. Ca 50 personer kanske?Vad tycker ni om att sitta i kontorslanskap?
Bra dåligt?
Jag sitter i väldigt trångt landskap med alldeles för få rum för (telefon)samtal.
Att det är så trångt gör att en del reser sig och går iväg från sin plats när de pratar i telefon, av hänsyn till sina grannar. Istället går de runt och pratar just där t ex jag sitter.![]()
Usch så irriterande.Det är lite som på mitt jobb nu. Många sitter två i varje rum, när man vill prata enskilt i telefon går man ut i korridoren, och i precis den delen av korridoren där jag sitter är det fantastiskt akustik. Vilket man inte har någon aning om ifall man sitter i andra delar av den.
Vad tycker ni om att sitta i kontorslanskap?
Bra dåligt?
Det går att göra ganska mycket åt ljudmiljön i ett typiskt kontorslandskap, utan särskilt tunga investeringar, men det kräver förstås kombinationen av Insikt och Vilja hos arbetsgivaren...Ljudnivån är hög. Huvudvärk får jag med jämna mellanrum. Önskar att det fanns en bättre lösning, men icke.