Bukefalos 28 år!

Konvertera cd-låtar till mp3

C

CeciliaW

Har några skivor här hemma med låtar jag skulle vilja konvertera till mp3 så jag kan ha dem i min mp3-spelare... är det någon här på buke som har tips på ett bra, lättanvänt program för det syftet?
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

jag har använt winamp till det när jag har konverterat om låtar, men det är några år sedan:crazy: Annars finns ju alltid DC:angel:
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

CDex är trevligt
Tyvärr är deras hemsida nere men den finns att ladda ner bland annat på www.download.com
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

Jag brukar använda Windows Media Player. Det är det enda som min "sambos" dator pallar med, försöker man köra nåt snabbare rip-program kajkar den ihop. MWP är inte snabbt, men det gör jobbet.
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

CeciliaW skrev:
Har några skivor här hemma med låtar jag skulle vilja konvertera till mp3 så jag kan ha dem i min mp3-spelare... är det någon här på buke som har tips på ett bra, lättanvänt program för det syftet?

jag använder "dBpowerAMP Music Converter"
finns att tanka lite varstans...
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

Jag använder Nero till det! Superenkelt! MAn stoppar in skivan och väljer bara konvertera till datafiler nåt sånt heter det! OCh sen trycker man bar ok åsså sköter nden det själv! Hur enkelt som helst!
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

Capable Case skrev:
Jag använder Nero till det! Superenkelt! MAn stoppar in skivan och väljer bara konvertera till datafiler nåt sånt heter det! OCh sen trycker man bar ok åsså sköter nden det själv! Hur enkelt som helst!

låter ju nästan för bra :)
kanske man ska testa det nästa gång
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

Joo det som är bra är väl om inte annat att dom flesta använder Nero som brännarprogram! Så man behöver inte ta hem något anat program..
 
Sv: Konvertera cd-låtar till mp3

Jag med, med gammalt som gatan men funkar perfekt och är gratis :D
 

Liknande trådar

Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 219
Senast: warg
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
618
Hemmet Jag är lite sugen på att investera i ett eller två bra bord för när vi har flera gäster här hemma. Hjälp mig med tips! Jag tänker att...
Svar
1
· Visningar
398
IT & mobiler Skulle vilja köpa mina ca 10 favorit låtar att ha på mobilen men kan inte hitta någonstans att köpa dom på. Det verkar som om på dom...
Svar
0
· Visningar
392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp