konvertera från 3gp.. Hur??

_Skifting_

Trådstartare
Jag har precis laddat in filmer från mobilen till datorn, men den kan inte öppna det...
Behöver konvertera de till lämpligare format.. Har Windows Vista med standardprogrammen.. Någon vänlig själ som vill hjälpa mig.. ?? Vill kunna ladda upp de oxå..

MvH _Skifting_

Sv: konvertera från 3gp.. Hur??

Det verkar inte som att macig video converter fungerar åt andra hållet?

Jag har hittat flera program som konverterar 3GP-filer till AVI, problemet är bara att kvaliteten blir så dålig att det knappt går att se vad det föreställer. Trist när det är filmat i HD.

Sv: konvertera från 3gp.. Hur??

Hejsan!

Hur har det gått för dig? Ville kolla om du har tagit ner gratisversionen av Realplayer? I det programmet följer det nämligen med ett konverteringsprogram, som är enkelt att använda (allting är relativt, jag vet!) och som kanske kan hjälpa dig med att konvertera dina filer! Gå in på Realplayers hemsida och ladda ner bara! ;)

Lycka till!!

PS. Funkar galant för att konvertera filmfiler till mobilen, så jag hoppas att det fungerar andra hållet också. Har tyvärr inte testat själv än! :(

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Jeps
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 410
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 835

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka