köp av sårpuder..HJÄLP

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare crocket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 7 956
C

crocket

min häst har fått lite småsår på benen, och då kom min kompis störtande med sårpuder, som hon fick med när hon köpte sin häst, hon berättade även att de finns att köpa i england, men hon visste inte vart i sverige, så jag undrar om de är nån som vet, ni kan ju pm:a..
tacktack. ;)

Sv: köp av sårpuder..HJÄLP

Det sårpuder (bacibact) som jag använder köper jag hemma i Finland på apoteket. Lär finnas nåt motsvarande här i Frankrike också. Kanske man kan köpa det på apotek i Sverige också?

Sv: köp av sårpuder..HJÄLP

Kan du inte tvätta med jodopax och sätta på vanligt barnpuder? Vi använde barnpuder i Tyskland när jag var där...

Liknande trådar

Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
801
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 202
Senast: Mint
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: Kilauea
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
2 082
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 40
  • Balkong 2025
  • Handdukar

Hund, Katt, Andra Djur