Köpa bara nosgrimman!?

zanzan

Trådstartare
Funderar på en ny nosgrimma till mitt Kieffer kandar, någon som vet en internet sida som har fina? Ska vara helsvart med silverspännen (kantiga).

Tack! /Z.

Sv: Köpa bara nosgrimman!?

Hansbo har! Superfin, 4cm bred. Har till mitt German Line Kandar för att kunna ha det som träns och är mkt nöjd med den :bump:

Edit: Köpte min på Hippsonshopen.se

Senast ändrad:

jag hittade ingen där! Hittar ingenstanns - säkert iofs. bara jag som letar dåligt men ändå:p

Oj, sorry, läste slarvigt. Det jag tänkte på är achen ja, men vet inte om de har engelsk oxå

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: Elo
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och... 2
Svar
22
· Visningar
2 017
Senast: Lyan
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
761
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
526
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur