zanzan Trådstartare 20 Maj 2007 #1 Funderar på en ny nosgrimma till mitt Kieffer kandar, någon som vet en internet sida som har fina? Ska vara helsvart med silverspännen (kantiga). Tack! /Z.
Funderar på en ny nosgrimma till mitt Kieffer kandar, någon som vet en internet sida som har fina? Ska vara helsvart med silverspännen (kantiga). Tack! /Z.
Victovie 20 Maj 2007 #2 Sv: Köpa bara nosgrimman!? Hansbo har! Superfin, 4cm bred. Har till mitt German Line Kandar för att kunna ha det som träns och är mkt nöjd med den Edit: Köpte min på Hippsonshopen.se Senast ändrad: 20 Maj 2007
Sv: Köpa bara nosgrimman!? Hansbo har! Superfin, 4cm bred. Har till mitt German Line Kandar för att kunna ha det som träns och är mkt nöjd med den Edit: Köpte min på Hippsonshopen.se
zanzan Trådstartare 20 Maj 2007 #4 Sv: Köpa bara nosgrimman!? jag hittade ingen där! Hittar ingenstanns - säkert iofs. bara jag som letar dåligt men ändå
Sv: Köpa bara nosgrimman!? jag hittade ingen där! Hittar ingenstanns - säkert iofs. bara jag som letar dåligt men ändå
Victovie 20 Maj 2007 #5 Sv: Köpa bara nosgrimman!? Oj, sorry, läste slarvigt. Det jag tänkte på är achen ja, men vet inte om de har engelsk oxå
Sv: Köpa bara nosgrimman!? Oj, sorry, läste slarvigt. Det jag tänkte på är achen ja, men vet inte om de har engelsk oxå
Centaur 20 Maj 2007 #6 Sv: Köpa bara nosgrimman!? www.dressageextensions.com www.ryttare.com och hogsta, men minns inte adressen....
Sv: Köpa bara nosgrimman!? www.dressageextensions.com www.ryttare.com och hogsta, men minns inte adressen....