Luff Trådstartare 7 Aug 2016 #1 Vad tror ni? Är det någon här som har köpt en riktig fruktpress? Är det värt det?
Inte_Ung 7 Aug 2016 #2 En sådan här? Sambon köpte en som han använde en gång. Den är oerhört bökig att göra rent.
Luff Trådstartare 7 Aug 2016 #3 Ja det är ju en variant. Intressant att veta att den är bökig att rengöra. Sådant gillar jag inte.
athena_arabians 8 Aug 2016 #5 Mia_R skrev: Jag har för mig att @athena_arabians har byggt en egen? Klicka för att se mer... Nope, det måste vara någon annan
Mia_R skrev: Jag har för mig att @athena_arabians har byggt en egen? Klicka för att se mer... Nope, det måste vara någon annan
ptr 8 Aug 2016 #6 De har ett allvarligt problem, eller snarare det allvarligaste, det är att det ger ett beroende av pressade - allt möjligt. Hållbarheten (inte på det pressade, det går åt genast) är varierande så en och annan har vridit sönder sina pressar.
De har ett allvarligt problem, eller snarare det allvarligaste, det är att det ger ett beroende av pressade - allt möjligt. Hållbarheten (inte på det pressade, det går åt genast) är varierande så en och annan har vridit sönder sina pressar.