Köpa hjälm??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ciccik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 601
Sv: Köpa hjälm??

Kan man göra det? Det sa minsann expediten inget om :p

det här med hjälmar är ju verkligen en smak sak. Både att dom passar och att man ska gilla dom utseende mässigt. (det är ju viktigast att dom passar) haha. Men iaf, jag tycker att en helt vanlig Charles Owen JW är finast. Dom sitter bra och ser bra ut på dom flesta. Så snyggt med läderbandet också som inte sitter slimmat runt hakan ;)

Suuz skrev:
Jag blev helt kär i min hjälm! Det är en LAS och är så skön så! Och kostar inte skjortan som Pikeur och tål det mesta...

las2.jpg

Efter en incident då jag spräckte min hjälm (jo, när den var på huvudet) så satsar jag på mer kvalité. Man har bara en hjärna!

Vad kostade den hjälmen, den var ju jättesnygg:love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
656
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 364
Senast: Nota
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025