Bukefalos 28 år!

Kopa ny dator barbar vs. stationar

pepp

Trådstartare
Min tidigare dator kraschade och nu behover jag en ny, har alltsa skarm och tangenbord och mus. Dock funderar jag pa en barbar, da jag tycker det verkar sa smidigt!

Det jag gor pa datorn ar surfa, ladda hem musik, redigera bilder i photoshop (stora bilder) jamen det vanliga man gor.

Maxkostnad ligger runt 4000 kr. Har ni nat att tipsa om? Jag ar helt novis pa det har. Ska ga runt nasta vecka och hora (HAHA) runt lite, men vill ha lite kott pa benen innan!
 
Sv: Kopa ny dator barbar vs. stationar

för 4000 spänn får du inte en bärbar dator som jag frivilligt sätter mig med photoshop på, lågupplösta skärmar och dålig prestanda..

köp en stationär burk, du får ingen värsting men en fullt brukbar som sträcker sig långt över en bärbar för samma pengar iom att du bara behöver själva burken.
 
Sv: Kopa ny dator barbar vs. stationar

Okej, ska tillägga dock att jag mest bara ändrar storlek och vissa färger på bilderna, inget hyperavancerat med andra ord, men det kanske fortfarande är samma sak?
 
Sv: Kopa ny dator barbar vs. stationar

Jag gör som vanligt, och slår ett slag för stationär.
Du kan bygga ihop egna för en väldigt billig peng och köpa en ihopbyggd för inte så mycket mer.
Lättare att det händer olyckor med bärbara och det är ingenting man vill in i själv och pilla med, tyvärr.

Så köp en stationär.
 

Liknande trådar

B
IT & mobiler Jag ska köpa ny dator redan på onsdag (denna veckan)! Mamma betalar men jag får välja typ vilken jag vill, den ska kosta runt 5500kr...
Svar
10
· Visningar
1 881
Senast: BonnieS
·
IT & mobiler Efter extrema problem i morse med en kraschad harddisk har jag bestamt mig for att kopa ny dator! Funderar pa en HP, en av de...
Svar
9
· Visningar
1 297
Senast: Irenes
·
  • Låst
Övr. Barn ...och raknar till 10. Eller i mitt fall, 10 miljoner...minst... :devil: Mandagmorgon. Glommer att stalla om vackarklockan efter...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Smulan75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp