köpa ny sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Silly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 586
S

Silly

funderar på att köpa en wintec, undrar bara hur noga det är med att få en sån ordentligt utprovad? och hur mycket ändrar den sig om man byter bomjärn? och vilken modell? har en dressyrsadel o tänkte försöka hoppa lite mer för tränare i framtiden, så allround eller hopp?

funderar på bomlös oxå.. istället för dressyrsadeln. ska ja ha råd me de får de bli h**ks.. funkar dom att rida dressyr i o hur bra är dom egentligen?

lite allmänna tips vore trevligt o gärna om ni kan lägga in bilder på era BRUNA wintecsadlar

/Silly

Sv: köpa ny sadel

har ingen men jag tycker det är ett bra val! verkar super både för häst och ryttare. Synd att det inte är i läder bara.. jag är ett läderfreak:D <Men funderar på at köpa en till min unghäst. Perfekt nu när han växer så mkt.

Liknande trådar

Utrustning Vänder mig till er för att höra era tankar. Ska försöka dra bakgrunden kort. Köpte min häst, ett halvblodsto, 10 år, i dec-14. Gick då...
Svar
7
· Visningar
2 660
Senast: Zata
·
Utrustning Hej! Har haft min d-ponny arab i några månader nu, och börjar funder på om sadeln vi fick med verkligen passar .. Det är en wintec...
Svar
15
· Visningar
9 871
Senast: mahlmt
·
Utrustning Efter både en och två vändor i "Vikt-och-längd"-tråden har jag noterat att det finns hästägare som säger att "jomen, min häst skulle nog... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 735
Senast: Saigon
·
Utrustning Är på gång att köpa ny ponny och ingen utrustning följer med denna gång. Ponnyn är lite dåligt musklad (6 år och sparsamt riden) samt...
Svar
9
· Visningar
3 340
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka