Köpa nytt träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 861
S

speedygirl

Ska nu köpa ett nytt träns till min ponny. Han är brun och är ett russ med en liten stjärn. Tävlar upp till Lätt A i hoppning med placeringar. Jag har för övrigt svart utrustning till han men vill ha ett nytt träns. Ej med Pullarnosgrimma.

Skriv gärna en länk så jag kan gå och kolla på bild om det finns.

Sv: Köpa nytt träns

vilken prisklass?
sen brukar alla få köpa vilket träns man vill, även dom som inte tävlar LA hoppning med placeringar :idea:

piggis_83 skrev:
vilken prisklass?
sen brukar alla få köpa vilket träns man vill, även dom som inte tävlar LA hoppning med placeringar :idea:

Det får inte kosta mer än 1000:-, men vill bara ha lite hjälp med vad man kan tänka sig.

Tja du det finns en hel del. Hööks har väl en hel hög för under 1000? kolla runt på lite hemsidor vet ja.
Mina träns är dyrare än 1000, så jag har ingen erf av några träns just nu iaf.

piggis_83 skrev:
Tja du det finns en hel del. Hööks har väl en hel hög för under 1000? kolla runt på lite hemsidor vet ja.
Mina träns är dyrare än 1000, så jag har ingen erf av några träns just nu iaf.

Så vilka träns och prisklass använder du??

Hööks har väldigt snygga träns för ponnyer som placerar sig i LA. Kostar inte så mycket heller. :d

GM-tränsen gillar jag, de är stilrena med smala remmar. Passar bra i små ponnyansikten, peciellt när rosetten h*n får när h*n placerar sig i LA tar upp mycket av ansiktet. ;)

(Och helt seriöst så tycker jag faktiskt att de tränsen är jättefina! :cool: )

Glengordon Collection har fina träns med achen nosgrimma och smala remmar. Tygelhakar på både träns och tygel (som fö. ingår)

GG collection är Dyons lågprisserie dvs kvaliteten på lädret är lite sämre än de exklusivare Dy'on tränsen men designen är utvecklad på samma sätt....Snygg

Priset? Tja ca 600kr för träns och tygel. Snygg matchande förbygel finns med för en ca 400kr

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
781
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 092
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 077
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V