Köpa på amazon?

Silver Girl

Trådstartare
Jag försöker köpa en digital låt via amazon, men får hela tiden meddelande att det inte går att köpa med vald betalningsmetod. Jag har lagt in ett aktivt betalkort, och förstår inte vad som är fel.
Någon som kan hjälpa?

Eller ge tips på andra ställen man kan köpa enstaka låtar (ej iTunes).

Viken amazon är du inne på? Det borde gå på .uk eller på .de . Har du angett överensstämmande namn på beställningen som på betalkortet? Är kortet aktivt för internetköp?

Viken amazon är du inne på? Det borde gå på .uk eller på .de . Har du angett överensstämmande namn på beställningen som på betalkortet? Är kortet aktivt för internetköp?
Kortinfo stämmer och det är aktivt. Sökte efter Amazon Sweden och gick in på den sidan som dök upp. Får testa .uk.

Jag tror att det är ett generellt problem. Du kan inte handla digital produkter utom böcker från Amazon.com och det är inte säkert att de tillåter att du gör det från .uk.

Moment 22.

Jag tror att det är ett generellt problem. Du kan inte handla digital produkter utom böcker från Amazon.com och det är inte säkert att de tillåter att du gör det från .uk.

Moment 22.
Ska testa från .uk i morgon. Borde funka på något sätt så jag fått tipset att köpa låt från Amazon. Om inte får jag försöka hitta något alternativ.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
724
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 735
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 377
Senast: Edla
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka