Köpa Rockabillyklänning i gbg

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Presto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 590

Presto

Trådstartare
Jag vill ha en rockabillyklänning till helgens evenemang! Men vart köper man såna i gbg? Har försökt googla lite, shock har nämnts, så dit tänkte jag gå. Men det måste finnas fler butiker? Hittar mest onlinebutiker, men jag vill gå till en fysisk butik och testa kläder!

Så mata mig med tips!

Xplosion på andra långgatan. Möjligtvis (mycket mycket möjligtvis) kan Grothica ha något (ligger vid domkyrkan).

Mitt bästa tips är också andra lång, men det kan vara värt att ta en sväng förbi shock också.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 190
Senast: Red_Chili
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 940
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka