Köpa tävlingshatt

alazzi

Trådstartare
Finns det något som man bör tänka på? Vid vilken summa får man en hatt som duger för tävling på låg nivå? Det tycks ju inte finnas någon övre gräns, men min budget är ju inte stor, men jag vill ändå ha en hatt som inte måste bytas ut nästa år.

Sv: Köpa tävlingshatt

Köpte min på Nora westerndagar (som iof är nedlagt men på marknad allafall).
Har haft den ett par år i alla fall och den är lika fin än. Kan fixa bild i morgon/senare idag.

Nu tävlar iof inte jag eftersom jag inte har nån häst nu men skulle absolut kunna ha den om jag hade gjort det

Jag köpte en sån som har plast innuti o inte helt i filt på affären på High Chaparall. Under tvåhundra spänn tror jag att jag betalade. Jag har tävlat på A-nivå med den. Det är toppen för även om det kommer en regnskur blir inte hatten förstörd.
/C

Per Karlberg på Milsta Western Supply är bra på hattar. Kolla med honom, det han inte vet om western hattar är inte värt att veta.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 171
Senast: Hedwig
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka