D
Dam
Okej, ingen aning om var tråden ska ligga, flytta gärna om det behövs... Är spekulant på ett hästsläp. söker ett bättre begagnat då jag inte har råd med mer. Har nu hittat ett för 14 000, tranesläp årg 84. Helrenoverat 2005 och gick igenom besiktning UA förra året. Har mestadels stått under tak och ser väldigt fint ut. dock har inget gjorts åt bromsarna, men inga problem finns med släpet nu.
Nå, det jag mest är fundersam över är bromsarna. Borde man göra ngt åt dem snart, även om de inte krånglar, vad kostar det i så fall?
Får med nya sommar o vinterdäck, långa o korta bommar osv.
Vad tror ni?
Ska kolla på det i morgon och måste då bestämma mig på plats på grund av fler spekulanter... Vad ska jag titta efter? Ska jag kolla under och i så fall på vad?
Tacksam för tips och råd, 14 000 är MYCKET pengar för mig så det är en viktig affär...

Nå, det jag mest är fundersam över är bromsarna. Borde man göra ngt åt dem snart, även om de inte krånglar, vad kostar det i så fall?
Får med nya sommar o vinterdäck, långa o korta bommar osv.
Vad tror ni?
Ska kolla på det i morgon och måste då bestämma mig på plats på grund av fler spekulanter... Vad ska jag titta efter? Ska jag kolla under och i så fall på vad?
Tacksam för tips och råd, 14 000 är MYCKET pengar för mig så det är en viktig affär...