Köpa valp-/hundbok i present

Wysiwyg

Trådstartare
Min mamma ska skaffa sällskapshund om ett par år när hon går i pension. Födelsedagen närmar sig med stormsteg och jag tror hon skulle uppskatta att få en hundbok i födelsedagspresent.

Har ni här på hund några bra tips på bra och moderna valp-/hundböcker som passar för en vetgirig amatör?

De 10 viktigaste sakerna din hund bör lära sig av Susanne Lindberg har jag varit sugen på att köpa själv, stod om den i senaste (tror jag) Hundsport och har fått rätt bra betyg och det lilla jag har läst själv känns väldigt lätt att förstå.

Fått ett bra intryck av författaren de få gånger jag träffat henne

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 217
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 748
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck