Scata

Trådstartare
Känner jag mig iallafall ;)
HUR tar jag bort min anonns??
Jag klickar på ändra/radera, men sen hittar jag inte hur jag ska kunna radera anonnsen utan bara hur jag ändrar i den - HJÄLP!

Mvh // Scata

Sv: Korkad?

Nej, du är inte korkad :)
Jag uppdaterade radannonssystemet under natten och något verkar ha ändrats vad det gäller radering, tidigare fanns valet högst upp när man valde Ändra/Radera.

Jag skall undersöka detta närmare.

Om någon annan hittat någon annan plats för radering får ni gärna dela med om detta :)

Sv: Korkad?

Vad jag vet har jag löst problemet med att själv radera radannonser för ett antal timmar sedan. Har inte fått några fler rapporter om problem med det sedan dess.
Det kan dock fortfarande finnas andra småproblem med radannonserna, jag skall försöka titta närmare på detta under morgondagen. Skriv gärna om ni hittar konstigheter så jag får kännedom om dem.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
713
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 387
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: Rosett
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 854
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?