• Körning
  • Trådstartare Trådstartare cherrylady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 209
C

cherrylady

:bump: Hej alla ni där ute ...skulle bli jätte glad om någon vet var man köper kör koner.. har letat men inget hittat.... tack på förhand

Sv: körkoner

Dom riktiga sneda körkoner är ju helt sjukt dyra. Det går bra att köpa vanliga och såga av ena hörnet. :)

Vi har köpt koner typ "vägkoner" på Clas Ohlssons. Dom funkar alldeles utmärkt. (man kan till och med köra över dom utan att dom går itu. :D )

Jag köpte vanliga koner på Timari, nån slags pysselaffär som har lite allt möjligt. Hittade det på leksakshyllan, var dessutom rea, så jag fick 8 eller om det var 10 konor för omkring 60 kronor! Vet dock inte om de har dem kvar. De var inte så stora, men duger bra att ha hemma tycker jag! Var dessutom med en liten fotboll, så då blev bonussonen glad. :)

/ Maris

hej tack för era svar.... :banana: nu blir min mamma glad när hon ska få någa i julklapp... /// c

Tips: På Överskottsbolaget, iaf här i min stad, säljer de nu fyra konor och en liten fotboll för 40 kronor!

/ Maris

Liknande trådar

Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Tuppis
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 216
Senast: sweep
·
Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 439
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka