Körkurs i Jättendal

Sv: Körkurs i Jättendal

Kursen blev lyckad och jag tror att alla var nöjda...
Nu när vi träffades så blev det ju genast prat om när nästa kurs blir, och Karin från gnarp hade lite ideér...så det kommer väl ut här på buke skulle jag tro.
Är det du som bor på vänster sida om man kommer från B-Sjö? Det är ju Bergsjö rid å Körsällskap som höll i kursen, du vill inte bli medlem & vara med i körsektionen?? :D

Hejsan jag bjuder in alla kursare och några andradär att åka släde gigg eller trilla om ni besöker centralorten sundsvall kommer man via matfors åker man förbi mig (kaffe ingår också)

Kursen blev lyckad och jag tror att alla var nöjda...
Nu när vi träffades så blev det ju genast prat om när nästa kurs blir, och Karin från gnarp hade lite ideér...så det kommer väl ut här på buke skulle jag tro.
Är det du som bor på vänster sida om man kommer från B-Sjö? Det är ju Bergsjö rid å Körsällskap som höll i kursen, du vill inte bli medlem & vara med i körsektionen?? :D
Japp, det är jag som bor där ;)

Har funderat lite över medlemskap i någon klubb så man slipper missa allt spännande. Men det finns ju massor av klubbar här :eek: Vill ju vara med i alla ju :crazy:

/M

Man kan ju vara medlem i flera klubbar....vi ordnade ju kursen i samarbete med Jättendal nu tex & det är ju så det ska vara, att man kan hjälpa varandra.

Du är iaf välkommen om du vill :rofl:

Hejsan jag bjuder in alla kursare och några andradär att åka släde gigg eller trilla om ni besöker centralorten sundsvall kommer man via matfors åker man förbi mig (kaffe ingår också)

Jag är alltid pigg på fika:devil::angel: Slädåkning är ju mitt favvonöje, hellst en låg släde i uppställ bakom en bra häst. Hände en gång i en rissla av misstag, då vart jag lite nervös...

Kul å träffa lite fler körmänniskor, även om vi inte hade tid att komma med hästarna:bump:

Liknande trådar

Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
5 437
Senast: Bison
·
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 228
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
897
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 093
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka