Körkurser i värmland??

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare LuckyWinner
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 145
L

LuckyWinner

Finns det någon som vet om det finns några körkurser i värmland? Någon som kan tipsa? Om inte i värmland kanske i närheten?
Kör min egen häst (och rider), har även kört några andra travhästar. Men är riktigt sugen på att gå någon körkurs, då jag funderar på att skaffa en trilla och en finsele.
Mer kunskap önskas! :rofl:

Sv: Körkurser i värmland??

Lakene gård brukar ha lite kurser... http://xn--lakenegrd-c3a.se/ vet inte hur det ligger till just nu men kolla med dem de kan säkert tipsa om kurser på annat håll oxå antar jag...

Sv: Körkurser i värmland??

Vi har ex planerad träning 28/10 på Hannäs utanför Kil

Liknande trådar

R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 582
Senast: hastflicka
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: Kajsalisa
·
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 835
Senast: Seaside
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 122
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025