Center

Trådstartare
Var kan man lära sig mer om körtävling, så som dressyr, precission och maraton körning? Nån bra hemsida eller böcker?
Har mest hållit på med ridning, endast kört "nöjes" travare. Men jag tycker om variation så därför undrar jag om körning, för det verkar väldigt trevligt och intressant..

Sv: Körning?

Ja, jag håller med, det är en väldigt trevlig och variationsrik sport. För både häst o kusk och groom.

Eftersom du bor så nära flyinge tycker jag du ska åka dit och titta på deras träningar och du kan säkert fråga någon där om hur du ska börja för att få en inblick i körning.

Skånska Körsällskapet http://www.skanskakorsallskapet.com/

kuskringen.nu är en bra sida att börja på för att få kontakt.
Gå in på disktrikten och skåne heter LM har jag för mig.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 483
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
945
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 743
Senast: ildiko
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka