Körschabrak under bågdäckel...

nordsvensken

Trådstartare
Vad tror ni, kan det fungera och se bra ut? :confused:

Just nu lutar det åt att jag kommer satsa på att få ordning på min loksele (svart, arbetsmodell med bågdäckel) och ha höga skakelfästen på den ist för att köpa en bröstsele. Eftersom hästen ändå är så kraftig så tycker jag inte det ser för grovt och klumpigt ut med lokselen utan helt okej, men skulle gärna vilja ha ett körschabrak (Mias :love: ) under. Vad tror ni, kan det fungera, estetiskt sett...?! Eller skulle det bara se... pinsamt, ut? :smirk:

Sv: Körschabrak under bågdäckel...

Jag tycker inte riktigt det passar till bågdäckel faktiskt, tycker det är lika snyggt utan om inte snyggare. Till vanlig vagnsdäckel passar det ju eftersom formen är densamma som på schabraket.
Men klart du ska ha ett om du vill, pinsamt tycker jag inte att det skulle se ut!

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har... 2
Svar
31
· Visningar
5 526
Senast: Alexandra_W
·
Körning Har suttit och glott lite i några bildtrådar här på Körning och jag måste bara säga att Gaaaaahh vad körsugen man blir! Men VARFÖR ska...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: a_c72
·
Körning Söker information och erfarenheter av postkandar. Har ett erfaret bra fjordsto av kraftig modell som jag både rider och kör med vanligt...
Svar
2
· Visningar
2 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka