Korta stigläder!

Fillifjonkan

Trådstartare
Jag vill köpa stigläder som ska passa min 4 åring. På H***s har de bara junior 125cm och det är på tok för långt. Hästen i fråga är en shettis och har ni andra förslag på företag som säljer shettis utrustning så blir jag tacksam! :)

Sv: Korta stigläder!

åh, det letar jag också efter, till min lilla pjatt har vi stigläder i nylon men dom är också alldeles för långa och så kan man inte göra nya hål i det materialet heller.... *mutter*

Är jättenyfiken på om det finns kortare stigläder och VART?

330027.jpg

Art nr. 330027

Jo de hade varit kanon om det hade fungerat. Var på Hööks igår och de sa att de bara passar vissa sadlar typ ponnyputa.

Köp juniorläder, klipp av dem och gör nya hål. Är ju det allra enklaste. Inte syntetmaterial då som är svårt att hantera, utan läder.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
452
Senast: warg
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka