Korta, tjocka transportskydd

pulkaskurk

Trådstartare
Jag söker efter ett set med höga transportskydd till min islänning då han strimlade de andra förra veckan den lilla :devil:

Han har oftast stl Ponny om de är stora i storlekarna både på längden och bredden.
Nu sist hade jag ett par från Sverige Täcket och de satt bra på honom, men de är som sagt strimlade nu och de finns inte att köpa längre :(

Så har ni några tips på höga transportskydd som passar lite grövre ben och de måste vara marinblå..

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 260
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 949
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: cassiopeja
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 635
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S