körtävling i skåne?

Smurfoff

Trådstartare
kommer det att vara någon körtävling för shettisar i skåne? vill gärna åka dit och titta. gärna i närheten av helsingborg. någon som tävlar i körning? vad tävlar man i?

Sv: körtävling i skåne?

I skåne finns det absolut körtävlingar!! Och där ligger ju allt så nära också...kolla tävlingsterminen på www.ridsport.se för att se tider.

Ohh, är det en annan shettisägare som bor i Helsingborg kanske? :)

jag har en liten minishettis utan papper som är en klapphingst :) jättemysig är han. har precis kört in honom. var i helsingborg bor du?
hur många shettisar har du? jag tävlade med bamse i agility igår (söndag) kanske var du med? (det var i helsingborg)

Har också en minishettis :love: Bor på Söder, men hästen står i Mörarp. Nej, jag var inte där! Jag har inte koll på agility, men hade jag vetat om det så hade jag gärna kommit!

Liknande trådar

Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
16
· Visningar
1 201
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka