Kortslutning :o Hjälp!

Solvira

Trådstartare
Jag fyller 20 i år, räknas jag som senior då? Tänkte betala in ryttarlicens och medlemsavgift men jag kan inte komma ihåg hur gränserna går. :o :o :o

Sv: Kortslutning :o Hjälp!

PRISER

Juniorlicens
550 kronor
Juniorlicensen gäller för både ponny och häst. Juniorlicenser gäller för alla typer av tävlingar ända upp till och med elit, samt internationellt. Du kan rida på juniorlicens till och med det året du fyller 18.

Seniorlicens
825 kronor
Seniorlicens gäller för alla tävlingar, från lokal till och med elit.

Lokallicens
165 kronor
Gäller för lokaltävling, lektionsryttare, handikapptävlingar och galoppnovis.
Lektionsryttare på lektionshäst får rida på lokal licens upp till och med nationell tävling.

Från förbundets hemsida.

Sv: Kortslutning :o Hjälp!

du räknas som senior ang. licensen.
till det året man fyller 21 räknas man även som Young rider i tävlingssammanhang.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 449
Senast: Bison
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 813
Senast: Bullen22
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka