Kotledsinflammation

Hej!
Liten fundering, har försökt googla men hittar inte svar. Om en häst har en kotledsinflammation hur bör det behandlas? Promenera hästen, isåfall vilket är det bästa underlaget att röra sig på? Osv...
 
Hej!
Liten fundering, har försökt googla men hittar inte svar. Om en häst har en kotledsinflammation hur bör det behandlas? Promenera hästen, isåfall vilket är det bästa underlaget att röra sig på? Osv...

Är hästen undersökt av veterinär och diagnos fastställd av denne så bör du fått info om detta. Hjälper inte hästen att försöka ställa diagnos själv. :)
Kan dock lägga till att det är alltid bäst att ha varierat underlag vid ridning och inte bara rida ridhus tex.
 

Liknande trådar

Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
Svar
0
· Visningar
216
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
693
Senast: Lutten
·
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: SiZo
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
1 829
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp