Kotsenskidegalla...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Sandee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 818
S

Sandee

Är det någon som har erfarenhet av kotsenskidegallor? Min häst har blivit behandlad för det, och är "friskförklarad" men vi ska till veterinären för ett sista återbesök. Men nu när jag sätter igång henne är jag rädd att symptomen återkommer, upphakning i höger bak. Min veterinär säger att det inte är lönt att behandla mer än 2 gånger sen gör det ingen nytta. Är det någon som vet?

Sv: Kotsenskidegalla...

Om du använder sökfunktionen hittar du massa information om gallor i kotsenskidan. Läs dem och återkom om du har fler frågor så ska jag försöka hjälpa till.

Liknande trådar

Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 182
Senast: Freazer
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
2 009
Senast: Noxos
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 181
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka