Kräkningar

J

jessicaaa

Min kisse på typ 6 månader var i helgen lite lös i magen, och både igår och idag har han kräkts. Vad kan detta bero på, ni som vet? Är alldeles nybörjare på katter.. :confused:
 
Hittat nått konstigt att äta? Min äter gladeligen paketsnören, blomblad, gräs, div döda/halvdöda djur, folie osv.. sånt kan man bli lite knepig i magen av... kolla alla blommor hemma, om det saknas nåra blad: kolla upp om den kan va giftig... Hittat du nått i kräket/bajset? Typ paketsnören eller blomblad?
 
Nej.. har knappt några blommor och sånt hemma.. men det är möjligt att du har rätt i att han stoppat i sig nåt dumt. Har dock inte hittat något. Och han är himla pigg och så som vanligt, så han verkar ju inte direkt sjuk eller dålig på det sättet.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: CaisaCax
·
Katthälsa Tant siames är 12 år i vinter och har aldrig haft urinproblem. Tills nu. I skrivande stund är hon helt nyopererad för urinsten. Stenar...
Svar
1
· Visningar
587
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Eva S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp