Kräv krafttag mot häxeriet!

golit

Trådstartare
De onda häxorna breder ut sig i Sverige. Senast var den en ung flicka i Borås som tagit parti för den onda sidan. Trots sina ömsinta föräldrars omsorger så vidmakthöll hon sina illsinta avsikter.

Och nu har hon fått sina föräldrar dömda!

Alla vet ju att häxor finns.

Alla vet ju att allt är sant som man upplever det.

Upplev med golit.
 
Sv: Kräv krafttag mot häxeriet!

Men jag tycker ju om häxor, jag tycker att dom är lite söta med allt det där svarta...
 
Sv: Kräv krafttag mot häxeriet!

Jag är visserligen ateist, men jag har ett antal biblar ändock :D

Dock tror jag att du har svårt att lyckas med mig... jag är inte mottaglig för exorcism helt enkelt.
 
Sv: Kräv krafttag mot häxeriet!

Jag vet !

Det blir ofta så när det är religion inblandat...

Under häxprocessernas tid fanns det samhällen där stora delar av befolkningen brändes på bål - för vad ?

Det är därför som man inte ska ha skolavslutningar i kyrkan eller tillåta religiösa friskolor - Sekularisering är något väldigt positivt.
 
Sv: Kräv krafttag mot häxeriet!

Att du vågar säga att religion är dåligt!! Det är ett uttryck för kärlek enligt media som jag blir matad av dagligen.
 
Sv: Kräv krafttag mot häxeriet!

De onda häxorna breder ut sig i Sverige. Senast var den en ung flicka i Borås som tagit parti för den onda sidan. Trots sina ömsinta föräldrars omsorger så vidmakthöll hon sina illsinta avsikter.

Och nu har hon fått sina föräldrar dömda!

Alla vet ju att häxor finns.

Alla vet ju att allt är sant som man upplever det.

Upplev med golit.

Så du tycker det är ganska kul?
 
Sv: Kräv krafttag mot häxeriet!

Det är med viss iver och förväntan jag väntar på rubriken där man ertappat en inkvoterad kongoles i färd med att festa loss med - oj förlåt, jag menar givetvis sin granne :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp